woensdag 13 december 2017

Wie niet waagt, wie niet wint !

In deze blogpost wil ik jullie een aantal van mijn leukste projectjes laten zien die ik afgelopen jaar gemaakt hebt. Tevens stuur ik deze blogpost in naar Stampin'Up om kans te maken om display-stamper te worden voor Stampin'Up OnStage in april 2018.
Als je uitgekozen word, mag je voorbeelden maken met de produkten die in de nieuwe jaarcatalogus 2018-2019 komen. Niemand heeft deze produkten dus nog gezien.
Wie niet waagt, wie niet wint, zullen we maar zeggen.

Mijn grote favoriet van de huidige jaarcatalogus: de koffieserie.



En dan nog twee leuke kaartjes die ik maakte.



Wat ik veel te weinig doe, is het scrappen met foto's. Maar toch nog een leuke layout gemaakt.


En dan natuurlijk mijn favoriete seizoen om voor te knutselen: Kerst.



Groetjes Berdien



1 opmerking: