woensdag 6 december 2017

Kerstmarkt Bemmel + Voorverkoop

Aanstaande zondag 10 december 2017 wordt in het centrum van Bemmel weer de jaarlijkse kerstmarkt gehouden. Ook dit jaar vind je mij daar weer met een kraam met allerlei leuke kerst-kadootjes !!


Vanwege de weersverwachting voor zondag (koud en verwachte sneeuw) houd ik zaterdag 09 december 2017 van 13.00 - 17.00uur een voorverkoop bij mij thuis. 
Dus houd jij niet van kou/sneeuw, ben je slecht ter been of wil je gewoon niet misgrijpen, dan ben je zaterdag van harte welkom bij mij thuis. Warm en gezellig !!

De kado-doosjes bevatten oa. een groot waxinelicht, theezakjes, merci-chocoladereepjes en kerst-chocolaatjes. Erg leuke presentjes voor bijvoorbeeld vrienden/vriendinnen, familie en collega's. 
De prijzen variƫren van 1,00 euro tot 2,50 euro.

Ik hoop je te zien zondag op de kerstmarkt of zaterdag bij mij thuis !!

Groetjes Berdien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten