vrijdag 29 december 2017

Boekenlegger met de Stampin' blends.

 Heel lang vond ik het inkleuren van stempels totaal niet mijn ding. Totdat ik uit nieuwsgierigheid toch aan de slag ging met de nieuwe Stampin' blends van Stampin'Up !
Dit zijn kleurstiften op alcoholbasis. Ze kleuren echt heel mooi !!
Kijk maar eens naar deze boekenlegger ! 


Op dit moment zijn er twaalf kleuren verkrijgbaar van deze Stampin' blends. Iedere kleur komt met een lichte en een donkere versie, zodat het aanbrengen van schaduw heel makkelijk is. 


Naast deze twaalf kleuren is er ook nog ivoor en brons. 
Met de Color Lifter haal je heel makkelijk inkt weg dat bijvoorbeeld buiten de lijntjes terecht is gekomen. 


De kleuren zijn los verkrijgbaar 5,50 euro per stuk en in een combo-pack( licht + donker) voor 11,00 euro. 
Ivoor, brons en de color-lifter zijn ook 5,50 euro per stuk. 

Ben jij geinteresseerd in deze prachtige Stampin' blends, neem dan contact met mij op. Mail: b.weideveld@hetnet.nl
Ik help je graag verder.

Groetjes Berdien



Geen opmerkingen:

Een reactie posten