woensdag 1 juni 2016

Nieuwe catalogus Stampin'Up ! 2016-2017 !!!!!

Yes, eindelijk is het 1 juni !!!!!
De nieuwe catalogus van Stampin'Up is vanaf nu voor iedereen online !! En alle produkten zijn vanaf nu te bestellen !! 
De nieuwe catalogus staat vol met onwijs veel leuke stempels, papiertjes etc !!

Klik op de afbeelding om naar de online catalogus te gaan.


Wil jij de catalogus liever lekker doorbladeren op de bank met een kopje thee, stuur mij dan een mailtje en ik stuur je de papieren versie toe voor 5,00 euro inclusief verzendkosten. Dit bedrag krijg je terug bij een eerste bestelling bij mij. 

Vanavond om 21.00 uur ga ik een verzamelbestelling doen. Heb jij iets leuks gezien wat je graag wil bestellen, stuur mij dan een mailtje naar b.weideveld@hetnet.nl en ik bestel het voor je mee.
Verzendkosten zijn voor mijn rekening. 

Veel catalogus-plezier !!!

Groetjes Berdien





Geen opmerkingen:

Een reactie posten