dinsdag 17 mei 2016

Nieuwe kaartenserie en nieuwe jaarcatalogus Stampin'Up 2016-2017 !!

Gisteren een heerlijk dagje aan de scrap geweest. Ik maakte maar liefst vier kaarten. 
Bij alle kaarten gebruikte ik de nieuwe stempelset Perfectly Wrapped van Stampin'Up ! De bloemen en de stippeltjes-cirkel komen van deze set (verkrijgbaar vanaf 1 juni 2016).


De kleuren die ik gebruikt hebt zijn Tip Top Taupe, Watermelon Wonder en Mint Macaron uit de In Color Collection 2015-2017 van Stampin'Up!


Deze kaarten passen perfect bij de kadootjes uit mijn vorige blogpost. Zo heb je een prachtige set om kado te geven. 


Op 1 juni 2016 verschijnt de nieuwe jaarcatalogus van Stampin'Up ! 2016-2017. Ik mag jullie al wel de voorkant van de catalogus laten zien maar nog niet de inhoud. 
Dit is 'm dan !!


Als demonstratrice heb je het voordeel al van tevoren geselecteerde produkten te kunnen pre-orderen. Ik heb dan ook al een aantal nieuwe produkten in huis !!
De komende weken zal ik jullie projectjes laten zien gemaakt met deze nieuwe artikelen. 
En ik kan jullie vertellen er staat heeeel veeel moois in de nieuwe catalogus !!

Groetjes Berdien



3 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten, Berdien!
    Groetjes,
    Danielle Bennenk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten hoor met super mooie kleuren...ben heel benieuwd naar de nieuwe catalogus!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten en superleuke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen